Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Pengikut

JOM SINGGAH SHOPPE

Nak snek tradisional yang terlajak sedap, rangup dan inti padat??

Popia Simpulan Kasih,
Popia Gulung Kasih,
Karipap Mini,
Serunding Ikan Kg Laut.


Jom Singgah kat blog SNEK LAZAT dan SEDAP.. dan FB
SNEK LAZAT

Insyallah dijamin sedap tau sebab ramai yang borong sakan.. ramai yang repeat order. Order raya mencecah 300-500kg tapi ikut kemampuan juga la.. Alhamdulillah syukur sesangat. Anda bila lagi nak rasa??

Khamis, 9 April 2015

Skirt duyung printed

Alhamdulillah stok baru lagi...sebab permintaan skirt duyung.. tu yang usha2 terus.. jumpa skirt duyung printed.. lebih comel dan cantik sebab berciorak sket kan.. sebelum simple skirt duyung je.. huhu'




Material pun best sanagt tau cotton spandex.. sesuai dan muat dari xs to l.. sapa rasa suka pakai skirt duyung meh usha ye.. berkenan terus sms / wassap 0199517292 ye.. harga pun terlajak murah tau uollss serendah rm25 sahaja.. pos macam biasa la ye.. sem rm6, ss rm10 ( sementara ni JomSinggahShoppe tak kenakan gst utk kos pos ye).


WithLove
JomSinggahShoppe
sms/wasap 0199517292
www.jomsinggah.com
IG @jom_singgah_shoppe

Jawapan Segera



Name:




Email Address:




Pertanyaan mengenai produk @ harga









Form provided by Freedback.





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...