Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Pengikut

JOM SINGGAH SHOPPE

Nak snek tradisional yang terlajak sedap, rangup dan inti padat??

Popia Simpulan Kasih,
Popia Gulung Kasih,
Karipap Mini,
Serunding Ikan Kg Laut.


Jom Singgah kat blog SNEK LAZAT dan SEDAP.. dan FB
SNEK LAZAT

Insyallah dijamin sedap tau sebab ramai yang borong sakan.. ramai yang repeat order. Order raya mencecah 300-500kg tapi ikut kemampuan juga la.. Alhamdulillah syukur sesangat. Anda bila lagi nak rasa??

Isnin, 16 Mac 2015

Hot!! Susu lejen dah restok

Alhamdullillah susu segar @ susu segar berperisa @ susu lejen @ susu old skool.. Macam2 nama ada kan.. yang pastu susu segar memang sedap tau.. harga pun murah sangat rm1.5 sahaja.. atau 7botol untuk rm10 sahaja.. meh pakat borong ye.. nak borong pun boleh tau.. murah2 je... perkhimatan penghantaran pun ada tau sekitar kota bharu, pengkalan chepa , pantai cahaya bulan dan kedai buloh.. setiap hari.. Sms / wassap 0199517292 je lelaju2 ye.. insyallah cod hari sama..

Area  #ketereh #koklanas #peringat #kadok #melor #SKSeriKetereh #smkketereh #politeknikkb #umnilampuri #uitmmachang boleh singgah kedai terus ye.. berhadapan dengan majlis dearah ketereh sahaja.. senang n mudah..

2 ulasan:

  1. waaaa
    memang ni lejen lah!!!
    dulu zaman sekolah mmg tiap2 ari beli..
    mak yang suruh ..^_^

    jauhnya .. saya kat Seremban.. mana nak dapat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang lejen,, sama la kita.. suka sgt zaman sekolah dulu..
      skrang lak baru timbul.. huhu.
      kalau nak banyak leh la borong.. kalau sebotol dua boleh tengok kat vendor boutique

      Padam

Sila - sila tinggal komen ye, jangan segan-segan.. wat mcm rumah sendiri je

Jawapan Segera



Name:




Email Address:




Pertanyaan mengenai produk @ harga









Form provided by Freedback.





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...