Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Pengikut

JOM SINGGAH SHOPPE

Nak snek tradisional yang terlajak sedap, rangup dan inti padat??

Popia Simpulan Kasih,
Popia Gulung Kasih,
Karipap Mini,
Serunding Ikan Kg Laut.


Jom Singgah kat blog SNEK LAZAT dan SEDAP.. dan FB
SNEK LAZAT

Insyallah dijamin sedap tau sebab ramai yang borong sakan.. ramai yang repeat order. Order raya mencecah 300-500kg tapi ikut kemampuan juga la.. Alhamdulillah syukur sesangat. Anda bila lagi nak rasa??

Isnin, 9 Februari 2015

Lagi best waxing tau.. licin dan tak menyakitkan..

Suka shaving.. cabut.. tapi sekarang penyelesaian makin mudah tau sebab boleh waxing kat rumah je.. panas kan organic wax dan pastu lekatkan kat kawasan yang nak clear semua rerambut halus tu.. zapppp.. settle. Insyallah semua rambut halus tercabut sampai ke akar la..

Jadi apa lagi meh usha mana patut ye. Lepas ni takyah nak juling2 kan mata untuk cabut.. shave semua. Yang pasti rerambut yang tumbuh agak lambat dan lebih halus.. perasan tak kalau shave rerambut tumbuh lebih kasar dan kawasan memang gatal sangat masa rerambut nak tumbuh..

Jadi takyah susah dah lepas nie.. guna wax hair removal lagi best.. panas kan dalam microwave atau panaskan atas dapur (rendam dalam air ye ) atau panas nak heater terus.. tunggu wax cair..  sapu n zappp.. insyallah licin je seminggu dua nie.

Jawapan Segera



Name:




Email Address:




Pertanyaan mengenai produk @ harga









Form provided by Freedback.





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...