Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Pengikut

JOM SINGGAH SHOPPE

Nak snek tradisional yang terlajak sedap, rangup dan inti padat??

Popia Simpulan Kasih,
Popia Gulung Kasih,
Karipap Mini,
Serunding Ikan Kg Laut.


Jom Singgah kat blog SNEK LAZAT dan SEDAP.. dan FB
SNEK LAZAT

Insyallah dijamin sedap tau sebab ramai yang borong sakan.. ramai yang repeat order. Order raya mencecah 300-500kg tapi ikut kemampuan juga la.. Alhamdulillah syukur sesangat. Anda bila lagi nak rasa??

Khamis, 7 Februari 2013

Cantik Berseri dengan Sabun Susu Beras

Lama tak update pasal sabun susu beras nie.. huhu.. tapi rasa nak update je la sebab stok dah ada kan setelah sekian lama menyepi pasal sabun susu beras..

Sabun susu beras memang famous kerana kelebihannya.. nak tau kelebihan sabun susu beras, jom baca dulu la. Tetapi sebelum baca kelebihan sabun susu beras, jom baca info produk dulu..
Natural handmade, containing ( 100%) rice milk soap, beeswax and moisturising oil.Rice milk oil is a natural anti-oxidant and also offers a small degree of sunscreen protection and solve the pimple problem, acne blemish, dark spot and the dead skin cell problem. The rice milk soap makes you feel smooth and relax. 

Sabun Susu beras sesuai untuk semua jenis kulit & pelbagai peringkat umur. 

Bahan-bahan sabun susu beras:

Coconut oil, Palm oil, Olive oil, Sodium Hydroxide solution, Milk, Young rice milk, Seed, Rice Milk, Vitamin E, B,C, AHA, Jojobar Oil, Honey, Collagen, Natural Glycerin etc.

Cara Penggunaan: 
Gosok sabun susu beras seperti pencuci muka dan sabun badan selama 2-3 minit kemudian bilas. Gunakan pada muka & badan setiap hari untuk keputusan yang memuaskan. 

Harga 
RM5 utk seketul. 
Klu beli 3 ketul, RM20 Free postage
SMS / Whatsapp 0199517292 utk harga borong 
Kelebihan sabun susu beras

menggebu dan mencerahkan kulit
- membantu menghilangkan bintik-bintik hitam
- menghaluskan kulit
- memudarkan dan menghilangkan parut dengan penggunaan yang berterusan
- melembabkan kulit seterusnya menaikkan seri wajah.
- Khasiat susu dan beras membuatkan kulit muka anda lebih cerah, lembut dan tegang
- Menanggalkan semua kotoran, minyak, dan sel kulit mati
- Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat dan jeragat
- Menanggalkan kesan solekan dengan efektif

banyakkan kelebihan sabun susu beras nie kan, tapi nak kena amalkan secara berterusan la.. sabun susu beras memang membantu secara luaran.. klu nak kulit cantik dari jom try vitamin shaklee.. insyaallah memang membantu bagi yang cantik berseri..-->> www.jomsinggah.com

Jika sabun susu beras digunakan sebagai sabun mandi pula, ia membantu

Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam di ketiak, siku dan peha anda.
- Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit bermasalah1
- Memberi kesan kesegaran sepanjang hari
- Badan anda tidak akan melekit walaupun ketika atau slps berpeluh
- Boleh menghilangkan bau badan
Satu bar boleh digunakan sehingga 2-3 bulan jika utk muka sahaja



TESTIMONI PENGGUNA


TESTIMONI 1
Saya telah mengguna sabun kecantikan susu beras dan setakat ni amat puas hati. Buih sabunnya yang halus dan lembut membuatkan kulit wajah jadi lebih licin dan tidak kusam. Ia dapat membuang sel kulit mati, kesan jerawat, mengecil pori muka dan mencerah kulit. Saya sangat berpuas hati


TESTIMONI 2
Saya sungguh berpuas hati setelah menggunakan sabun kecantikan ini, kerana ia menghaluskan kulit muka saya , lebih licin , liang roma semakin kecil, muka terasa tegang saya mendapat keyakinan apabila berurusan dengan ramai orang. Anda patut mencubanya ...barulah mendapat tahu kebaikannya, lagi ianya menjimatkan"


TESTIMONI 3
Selama ini saya mempunyai masalah kulit wajah yang tidak bermaya, kusam dan berjeragat. Selepas 3 hari menggunakannya, wajah saya nampak bersinar dan berseri. Jeragat juga semakin hilang. Saya sangat gembira dengan keberkesanan SABUN SUSU BERAS. Suami dan keluarga saya pun sangat berpuas hati dan mengalami perubahan seperti yang saya alami.


TESTIMONI 4
SABUN SUSU BERAS bagus kerana bila kita menggunakannya kulit kita tidak berminyak dan kulit kita juga menjadi tegang. Bekas hitam yang ada di muka juga beransur hilang.Yang paling bagus ialah kulit wajah bertambah halus.


TESTIMONI 5
Setelah saya memakai SABUN SUSU BERAS ,kulit saya yang selalu kelihatan berminyak telah berkurangan.Bintik-bintik hitam di muka saya pun telah berkurangan. Saya suka sabun ini kerana keharumnya yang berbeza dengan sabun yang lain.Memang bagus lah!!


TESTIMONI 6
Setelah saya menggunkan SABUN SUSU BERAS , kulit saya menjadi tegang dan cerah.Sabun ini berkesan mengurangkan kesan kesan jeragat pada muka walaupun baru menggunakannya untuk beberapa hari. Kesannya amat ketara hingga sering ditegur oleh kawan-kawan.Kini saya yakin dengan produk ini dan akan terus menggunkannya.


TESTIMONI 7
Saya sudah berumur 54 tahan,wajah saya sudah ada tompok-tompok hitam.Setalah saya mencuba SABUN SUSU BERAS ,tompok-tompok hitam di wajah saya beransur hilang.Jadi saya pun mempromosikan sabun ini kepada kawan-kawan saya. 




Sambil2 bolehlah jenguk blog2 lain gak::
http://www.jomsinggah.com
http://mcna-health.blogspot.com/
http://sharecrite.blogspot.com/
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS / Whatsapp - 0199517292

Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   

Jawapan Segera



Name:




Email Address:




Pertanyaan mengenai produk @ harga









Form provided by Freedback.





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...