Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Tuesday, January 15, 2013

Tips Kulit Cantik : Penangan ESP dan Vitamin E Shaklee, jeragat dah hilang


Bestkan bila tengok makin ramai yang mendapat kulit yang mereka inginkan dengan natural supplement nie. Yang pasti semua orang nak mendapatkan kulit cantik, kekadang-kadang tak jumpa produk yang serasi dengan kulit mereka je. Tapi dengan natural supplement, insyaallah kulit cantik dari dalam hingga ke luar. 

Sebenarnya, natural supplement memang membantu untuk mendapat kulit cantik berseri nie.. Antara vitamin yang dicadangkan untuk kulit cantik adalah Protein, Vitamin A, Vitamin B, Vitamin E dan Vitamin C. Setiap Vitamin nie memainkan peranan penting untuk mendapatkan kulit cantik berseri..inshaallah.. -->> KLIK SINI untuk membaca ulasan lanjut mengenai peranan natural supplemen untuk kulit cantik .

Tapi utk testimoni, beliau hanya mengamalkan ESP (protein yang terbaik) dan vitamin E sahaja untuk mendapatkan kulit cantik seperti sekarang ( boleh tengok gambar). Insyaallah semua orang pun boleh dapat kulit cantik, cuma cepat dan lambat berbeza setiap orang.

Nie kata beliau

" Bila tengok gambar ni, mcm tak percaya je..wajah saya skarang..Skrang yang hitam2 jeragat tu dah takde"

Jom kita tengok seimbas lalu kelebihan ESP dan Vitamin E untuk kulit cantik berseri :: 

Faedah  ESP Shaklee untuk masalah kulit:

Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.


Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.


Selain itu, ESP sangat bagus untuk ibu menyusu, bagi yang diet, yang penting semua golongan boleh ambik ESP nie la.. memang terbaik.

Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki – genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

"Milk Booster" Untuk Ibu Menyusu – Susu ibu lebih cepat dihasilkan dan semakin banyak. Susu menjadi lemak berkrim, sangat digemari oleh bayi anda dan mudah kenyang serta kurang meragam.

Membantu Menghilangkan "Stretch Mark" Sewaktu Mengandung – ESP Shaklee bertindak memperbaharui sel-sel kulit dan menghasilkan kulit baru yang lebih cantik dan tegang.

Mengurangkan Alahan Ibu Hamil (Morning Sickness)

Membantu Menurunkan Berat Badan

Meningkatkan Kesuburan
...dan banyak lagi!

Kelebihan Vitamin E:
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Membantu dalam penyerapan oksigen.
  • Mencegah kemusnahan vitamin A dan C.
  • Mengeringkan luka.
  • Bantu hilangkan parut & jeragat
Ketahui 7 Rahsia Vitamin E --> KLIK SINI 


Lebih banyak testimoni utk kulit cantik : 










* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.









Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   





2 comments:

  1. Kecantikan merupakan salah satu bagian dari yang wanita miliki. dengan penampilan yang cantik, semua akan terasa indah. terlebih kecantikan yang ada dalam diri wanita itu sendiri. Hal yang paling aman untuk memperoleh dan mendapatkan penampilan yang cantik adalah dari bahan alam, karena alam telah menyediakan kebutuhan untuk kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sbb singgah
      betul dengan pendapat anda

      Delete

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE